تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ساسی بنام یکم یکم

دانلود آهنگ جدید ساسی بنام یکم یکم

Download New Music Sasy Yekam Yekam

دانلود آهنگ جدید ساسی بنام یکم یکم

متن آهنگ جدید ساسی بنام یکم یکم

من عاقل نمیشمو
تصمیمم عوض نمیشه از این عشق
توام مثل من باش
تو همین که کنارمی ندیدم شبیهت
آیندم تضمینه کنارت چه عجیبه نگاهت
چه رویایی میسازم با دستات
چه شبهایی سر میشه با نور چشمات
یکم یکم نگاه کن به من به من
دیوونه میشم فریاد میزنم پرواز میکنم
یه دم یه دم …. عاشقت بشم
درگیر توام تورو هر ثانیه احساس میکنم

متن آهنگ جدید ساسی بنام یکم یکم

دوسم داره چه خوبه دنیا کنارت
چه خوبه هستم تو قلبت چه امشب بوی عطرت
بغلم کن تا عاقل شم یه ذره
عاشق تو الان دیوونه ی شهره
یکم یکم نگاه کن به من به من
دیوونه میشم فریاد میزنم پرواز میکنم
یه دم یه دم … عاشقت بشم
درگیر توام تورو هر ثانیه احساس میکنم

متن آهنگ جدید ساسی بنام یکم یکم

  • ۹۵/۰۴/۱۱
  • pouya tehra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی