تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

بایگانی
  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید دانیال مرادی بنام تنهام نذاشتی

دانلود آهنگ جدید دانیال مرادی بنام تنهام نذاشتی

Download New Music Danial Moradi Tanham Nazashti

دانلود آهنگ جدید دانیال مرادی بنام تنهام نذاشتی

تورو کنارم میخوام دوباره
چشمای خستم بازم میباره
بد بودم اما از من گذاشتی
دیدی بدیمو تنهام نذاشتی
میدونم هر لحظه میونی با من
کفتی نزدیکی تو به قلب من
با تو بودم اما حواسم هزار جا
غصه میخوری از دوری ما
میدونم بی تو حسم میمیره دستامو بگیر تو جون بگیره
تو رو میخوام توی هر لحظم تو آغوش تو میگم چقدر خستم
تو رو کنارم میخوام هر لحظه بدون عشقت قلبم میلزه
میدونم چشماتو نبستی رو من
با بدونت میگیری غم هارو از من
بد بودم اما از من گذاشتی
دیدی بدیمو تنهام نذاشتی
میدونم بی تو حسم میمیره دستامو بگیر تو جون بگیره
تو رو میخوام توی هر لحظم تو آغوش تو میگم چقدر خستم
میدونم بی تو حسم میمیره دستامو بگیر تو جون بگیره
تو رو میخوام توی هر لحظم تو آغوش تو میگم چقدر خستم

میدونم بی تو حسم میمیره دستامو بگیر تو جون بگیره
تو رو میخوام توی هر لحظم تو آغوش تو میگم چقدر خستم
تو رو کنارم میخوام هر لحظه بدون عشقت قلبم میلزه
میدونم چشماتو نبستی رو من
با بدونت میگیری غم هارو از من
بد بودم اما از من گذاشتی
دیدی بدیمو تنهام نذاشتی
میدونم بی تو حسم میمیره دستامو بگیر تو جون بگیره
تو رو میخوام توی هر لحظم تو آغوش تو میگم چقدر خستم
میدونم بی تو حسم میمیره دستامو بگیر تو جون بگیره
تو رو میخوام توی هر لحظم تو آغوش تو میگم چقدر خستم

  • ۹۵/۰۴/۱۷
  • pouya tehra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی