تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مرتضی زارعان بنام فراموشی

دانلود آهنگ جدید مرتضی زارعان بنام فراموشی

دانلود آهنگ جدید مرتضی زارعان بنام فراموشی

Download New Music Morteza Zarean Faramoushi

ترانه: زهرا عاملی – تنظیم: پویان اعتصامی
میکس و مسترینگ: هومن آزما

دانلود آهنگ جدید مرتضی زارعان بنام فراموشی

 

وقتی فراموشی به من دست داد درمن یه چیزی اتفاق اتفاد

دیدمت اما از تو برگشتم منی که یک عمر از تو نگذشتم از من فرار کرده او رویا

من اون که عاشقت شدم نیستم , دیروز من شکل خودم بودم

امروز من شکل خودم نیستم , هرکی به من نزدیک شد از تو

از بغضی که باید ببارم گفت از آدمی که دوسش داری

از خاطراتی که ندارم گفت , سکوت کردم بس که ترسیدم

یادم میاد حس غم انگیزت برگردم از دنیای محدودم , گم شم تو ازدهام پاییزت

ترسیدم اما یادت افتادم , در من تمام زندگیم مرده

اون من که ساده از تو رد میشه , هربار جنگیده شکست خورده

دنیا فراموشم از وقتی عاشق که میشی زندگیت رفته

چیزی واسه از دست دادن نیست چیزی واسه از دست دادن نیست

هرکی به من نزدیک شد از تو , از بغضی که باید ببارم گفت

اون من که ساده از تو رد میشه , هربار جنگیده شکست خورده

دنیا فراموشم از وقتی عاشق که میشی زندگیت رفته

چیزی واسه از دست دادن نیست چیزی واسه از دست دادن نیست

هرکی به من نزدیک شد از تو , از بغضی که باید ببارم گفت

  • ۹۵/۰۴/۱۷
  • pouya tehra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی