تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رسول شروکی بنام مجنونم

دانلود آهنگ جدید رسول شروکی بنام مجنونم

Download New Music Rasool Shorooki Majnoonam

موزیک : رسول شروکی – تنظیم : علی آر بی
میکس و مسترینگ : علی آر بیر

دانلود آهنگ جدید رسول شروکی بنام مجنونم

ای نسیم عشقی اومدی از راه
همون که میخواستم مثل یه تیکه قلبم
اومدی توی قلبم نشستی و موندی
از تب این خوب دنیامو لرزوندی
تو کردی مجنونم من از تو ممنونم
عزیز تر از جونم من به تو مدیونم
تو کردی مجنونم من از تو ممنونم
عزیز تر از جونم من به تو مدیونم
تو کردی مجنونم من از تو ممنونم
عزیز تر از جونم من به تو مدیونم

تموم دنیامی کل نفسهامی
فقط تورو خواستم فقط تورا میخوام
فرشته بودی تو فرشته اواز
چشات یه عالم بود نگات یه دنیا راز

تو خوندی از چشام که خیلی دیونه ام
تو عاشقم کردی تو کردی مجنونم

تو کردی مجنونم من از تو ممنونم
عزیز تر از جونم من به تو مدیونم
تو کردی مجنونم من از تو ممنونم
عزیز تر از جونم من به تو مدیونم
تو کردی مجنونم من از تو ممنونم
عزیز تر از جونم من به تو مدیونم
تو کردی مجنونم من از تو ممنونم

  • ۹۵/۰۴/۱۷
  • pouya tehra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی