تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو جدید آویستا باند به نام حرفای قلب من

دانلود موزیک ویدیو جدید آویستا باند به نام حرفای قلب من

Download New Music Video Avista Band Harfaye Ghalbe Man

 دانلود موزیک ویدیو جدید آویستا باند به نام حرفای قلب من

نمیدونستم با تو به اینجا میرسم

اگه نبودی میدونم نمیتونستم

تو با حست میدونی آهسته

همه دنیای من بمونی

اینجوری ما شاید بتونیم باز باهم

قدر لحظه ها رو بدونیم

حرفای قلب من واسه تو همینه

کمه عشقت بهترین عشق روی زمینه

واسه تو میخونم که تو رو دوست دارم

اگه تو نباشی من حسی ندارم

حرفای قلب من واسه تو همینه

کمه عشقت بهترین عشق روی زمینه

واسه تو میخونم که تو رو دوست دارم

اگه تو نباشی من حسی ندارم

تنهایی سخته هوای تنهایی سرده

تو بمون شاید که خوشبختی باز به این خونه برگرده

تو با حست میدونی آهسته

همه دنیای من بمونی

اینجوری ما شاید بتونیم باز باهم

قدر لحظه ها رو بدونیم

حرفای قلب من واسه تو همینه

کمه عشقت بهترین عشق روی زمینه

واسه تو میخونم که تو رو دوست دارم

اگه تو نباشی من حسی ندارم

حرفای قلب من واسه تو همینه

کمه عشقت بهترین عشق روی زمینه

واسه تو میخونم که تو رو دوست دارم

اگه تو نباشی من حسی ندارم

پخش آنلاین

  • ۹۵/۰۴/۱۹
  • pouya tehra

نظرات (۱)

  • گروه فیزیک
  • :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی