تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

تهران موزیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا عبایی بنام دیر کردم

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا عبایی بنام دیر کردم

Download New Music Hamidreza Abaei Dir Kardam

تنظیم: محمود رجبی – ترانه و ملودی : صادق صالحی – گیتار : کیان زمانی

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا عبایی بنام دیر کردم

 

من گیر کردم خودمو اسیر کردم

تو رسیدنم دیر کردم همینه حق من

این اشکامو زخم روی دستامو

پرسه های تو شبهامو ببین عزیز من

راستشو میگم تو هم نمیتونی

تو هم نمیتونی کسی بشی که من آرزو دارم

ساده رفتی و نخواستی ببینی که عاشقت شدم

گفتی عاشقی چی شد کجا میری

من که عاشقم بگو چرا میری

آتیشم زدی ولی هنوزم تو خاطر تو من

متن آهنگ جدید حمیدرضا عبایی بنام دیر کردم

میخواستم برات بسازطم یه خونه ای که از عشق پره

دل بستم به اون که رفتنش شده واسم دلهره

من دیر کردم خودمو اسیر کردم

تو رسیدنم دیر کردم همینه حق من

این اشکامو زخم روی دستامو

پرسه های تو شبهامو ببین عزیز من

راستشو میگم تو هم نمیتونی

تو هم نمیتونی کسی بشی که من آرزو دارم

ساده رفتی و نخواستی ببینی که عاشقت شدم

گفتی عاشقی چی شد کجا میری

من که عاشقم بگو چرا میری

آتیشم زدی ولی هنوزم تو خاطر تو من

متن ترانه حمیدرضا عبایی بنام دیر کردم

  • ۹۵/۰۴/۰۸
  • pouya tehra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی